Fotelikiada 2012 » fotelikiada » Wywiad z Moniką Czapkiewicz – 3 miejsce w kategorii drużynowej

Wywiad z Moniką Czapkiewicz – 3 miejsce w kategorii drużynowej

Zdjęcie zwycięzcy w kategorii drużynowej - Monika Czapkiewicz

Monika Czapkiewicz - 3 miejsce w kategorii drużynowej

 

– Co skłoniło panią do udziału w Fotelikiadzie?
– Jesteśmy z koleżanką po szkoleniu fotelik.info więc byłyśmy przekonane i wierzyłyśmy w swoje siły.
– Czy konkurencje były trudne?
– Testy komputerowe nie sprawiały nam problemu, również konkurencje polegające na znalezieniu błędów montażowych. Największe problemy miałyśmy z fotelikami tych firm, z którymi na co dzień  nie mamy do czynienia.
– A czy uważa Pani, że dla innych zawodników konkurencje mogły być trudne?
– Myślę, że bez szkolenia testy komputerowe mogły okazać się trudne – trzeba było znać specjalistyczne nazewnictwo no i niektóre pytania były bardziej teoretyczne.
– Co pani czuła gdy usłyszała Pani, że znajdzie się na podium?
– Przykro nam było, że nie było to wyższe miejsce…
Czyli jednak pewne rozczarowanie, że mogło być lepiej?
– Tak, miałyśmy nadzieję że będzie troszkę lepiej.

Anna Markowska przekazuje dyplom p. Monice Czapkiewicz zwycięzcy w kategorii drużynowej

Anna Markowska przekazuje dyplom p. Monice Czapkiewicz za 3 miejsce w kategorii drużynowej

– Brała pani udział w szkoleniu fotelik.info już jakiś czas temu – jak udało się Pani utrzymać tę wiedzę i umiejętności na wysokim poziomie?
– Po pierwsze codzienna praktyka w pracy –  która utrwala te wszystkie informacje zdobyte na szkoleniach. Przede wszystkim praktyka.
– A jak pani ocenia szkolenie w którym wzięła Pani udział – organizowane przez fotelik.info?
– Byłyśmy bardzo zadowolone ze szkoleń. Po pierwsze miło spędziłyśmy czas i oczywiście bardzo dużo się dowiedziałyśmy – o rzeczach, które są codziennie potrzebne podczas pracy.
– Czy myśli pani czy ta wiedza ze szkolenia fotelik.info przydała się w osiągnięciu sukcesu w Fotelikiadzie?
– Myślę że na pewno.
– Które elementy szkolenia uważa pani za najistotniejsze? Które przydają się najbardziej na co dzień w pracy?
– Trudno powiedzieć które elementy są  najistotniejsze ale na pewno wszystkie są bardzo przydatne.
– A czy to szkolenie przełożyło się w jakiś sposób na sukces sklepu?
– Mam nadzieję że tak.
– Czy klienci korzystają z pani wiedzy? Zadają dodatkowe pytania?
– Tak wielu klientów cieszy się, że może zaczerpnąć od nas fachowej wiedzy.
– Czy poleciłaby pani szkolenia innym sprzedawcom?
– Bardzo polecamy.
– Co z dyplomem? Do domu czy do sklepu?
– Dyplom zostanie zawieszony w sklepie.

1 komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *